hur ska jag klippa mig ?

Godmorgon eller vad man ska säga ?
Idag ska ajg klippa mig , men jag vet inte riktig hur ?
någon som kan komma med ett tips ?
Sen ska ag vara me älsklingen , :)
Drar nog ut till hälla ett tag och hälsar på alla där :)
Sen vet jag inte vad som händer :)
men det är sånt som märks :)
På tal om ingenting så är det bara 56 dagar kvar sen åker
jag och älsklingen och hans familj till
Turkiet i 2 veckor :)
och då ska vi förlova oss ! :D
jag läntar som fan :)
Och dagen inna vi åker så är
det ett år mellan oss :)
Och det året har varit helt jävla underbart :)
Så glöm inte bort att gratta oss innan vi åker :)
Tack för allting älskling , min känslor svalnar aldrig , för dig , <3
jag älskar dig mer än någon anna någonsin gjort på jorden :)
Hoppas du känner samma sak !<3

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0