Nu är hon tillbaka , Äntligen , <3

Nu är hon tillbaka , ! <3
Efter 1 vecka av saknad , :/
 Jobbade idag , gick jätte bra ,
men lite trött i benen bara ;)
Men sånt får man tåla & det är värd
pengarna som man får in den 25:e :)
Denna helg har varit upp & ner kan jag säga :/
Men min räddare i nöden kom hem idag :)
Men fredagen bestod av att jag va hemma till halv 11 , drog
in till stan till min älskade fru My :)
Hon hade lite problem som hon ville
prata om , och vi löste allt till slut :)
Emelie är helt klart bästa på att lösa
kärleksproblem till andra ,
men inte till sig själv ;)
Haha , nää jag bara skojja :)
             
Men nu blire sängen , <3
sovott alliopa , <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0