Skolan är igång nu ..

Hejsan alla glada ;)
Nu har man snart gått i skolan en vecka :)
Klassen är underbar & lärarna också :)
Dock så går vi med IT-killarna , men det gör inte så mycket ..
För annars hade vi varit 14 tjejer & IT hade varit 17 killar , så då tycker
lärarna att vi kunde slå ihop klasserna , så när vi är i stallet så håller dom
på med datanät osv ...
Imorgon , asså Torsdag så ska vi vara i stallet för första gången ..
Det ska bli riktigt kul :) , och hoppas att det går bra med tummen ..
Och ni som undrar vad som hänt så har jag bara en halv tummnagel :/
En liten incident hände här om dagen , så har tummen lindad nu , för
att det inte ska komma in massa skit där ..
Så man kan ju bara hoppas att det läker snart , så man kan börja använda den :)
Och på Fredag drar man upp till Stockholm , för att fira min kusin som fyller åtta :)
Och även på fredag så drar hela gänget till Turkiet , men lilla jag får sitta hemma :(
Men jag va ju nyss där , haha :)
Sen blir det jag som sticker en vecka till USA .. Så då får dom stanna hemma ;)

Men nu ska vi äta lite grann , så kanske skriver sen :)

Take care så länge ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0