Vila i frid ! <3

Idag när jag vaknade hade jag fått ett sms där det stod , "Emelie , pappa kommer aldrig mer vakna" , jag fick panik , visste inte vart jag skulle ta vägen , började gråta och ringde personen direkt ! <3 Personen sa till mig att pappa inte kommer överleva , och bara tanken fick mig att rysa och börja gråta :/ Eftersom jag själv vet hur det är att förlora en förälder , och det är inte det lättaste att ta sig igenom den värsta delen av sorgen , :'( Så den ända tanken jag har haft dom senaste dagarna är , hur FAN kunde gud göra så emot en sån underbar familj ? Varför kunde han inte få leva som alla andra ? , varför skulle just denna familj bli drabbade ?
Om någon har något att berätta så lyssnar jag alltid , jag är öppen för fråga till en viss gräns , och går det för långt så svarar jag inte !
Så snälla ni , fråga gärna :)

Vila i frid ! <3
Tankarna går till din familj och släkt ! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

visst det är jätte tråkigt att nån dör men det är inte Guds fel folk får sjukdomar och får cancer massa sjukdomar finns det man kan dö av men det är inte Guds fel det är så det i livet man dör och får sjukdomar eller vad som helst och säg inte att det är Guds fel eller hur han kan göra så det är inte hans fel vet hur det är när nån dör det är jobbigt

2011-09-13 @ 19:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0