Äntligen hemma ifrån Turkiet

Hejsan alla glada :) Hoppas ni har en bra sommar för det har jag , ;) Nu har man varit i Turkiet i en vecka med min älskade pojkvän :) <3 Det va jätte varmt och skönt , solade och badade varje dag , såååå jag har haft det UNDERBART !;) Och sen har man börja flagna , så det är inte så roligt ... Men en , sånt händer ibland :) Och jag får ju skylla mig själv eftersom jag började första dagen med att smörja in mig med Cocosolja .. (kanske inte det smartaste?) Men brun vart man iallafall , och det är ju huvudsaken :) eller vad säger ni ? :) Så nu har man bara ungefär en månad kvar på sommarlovet , vilket är tråkigt .. Men man kom ju in på den inriktning som jag ville , :) Och förlåt at jag inte har skrivit så mycket , men nu vet ni varför .. Så klaga inte på mig xD Inte för att ni gjort de men ändå , ..... Och idag har jag ridit på min saknade Pownie , hon va jätte duktig , tränade lite dressyr först och sen longerade jag henne , och hon gick jätte fint & bra :) Och senare bar det av till Linköping för att äta middag hos min låssas pappa :) Det vart att inviga den nya grillen som min hal bror och låssaspappa byggt :) Guuuuuuuuuud vad duktiga dom varit , :) Och snart bär det väl av hemmåt , för att i morgon ska man börja packa igen , för att på måndag åker man till sthlm , :) Nu har jag banne mig skrivit mycket , helt slut i fingrarna ;) Vi hörs i morgon eller på måndag , :) TAKE CARE !<33 Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0