förlåt !

Förlåt mina läsare att jag inte bloggat på
ett tag , men det är för att internet inte har funkat !
Och sen att jag haft tid att blogga , då jag är i stallet !
Eftersom jag har hittat min drömprinsessa :D
Men iaf mina dagar ser ut så här ungefär !

06.30 - Vaknar
07.05 - Går till bussen
08.00 - Börjar jag
16.00 - SLUTAR JAG ! :D

Och sen händer det ju massa imellan det också :)
Jag funderar på att börja tävla lite grann med Camelia (: , då
hon är jätte duktig på att hoppa :D
Det är en riktig diamant (:

Men iaf , nu ska jag åka till stan med massa folk ,
första Meet of month träffen idag (:
Det ska bli jätte roligt (:

Btw , jag finns på mobilen om det skulle vara nått :)

pussvaaaaaa ?


Kommentarer
Postat av: milena malmros

Myyysig hheader man vill ju bara ha soool :D hur har vädret varit hos dig idag? :D

2011-05-07 @ 19:06:27
URL: http://milenamalmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0