Mot Stockholm !

Godkväll ;)
Idag hade jag stalltjäns så började klockan halv 8 ?!
Fattar inte hur jag orkade upp ? , men aa duktig va man ju :)
Och efter lunch så va det dags för ridning , :)
Busade med hästarna , riktigt roligt :D ( ramlade av två gånger )
Men som tur va så landade jag på fötterna :) , så fick inte ont !
Tur det , för annars så kanske jag inte hade kunna åka imorgon !?
Och det ska bli sjukt roligt , att verkligen komma ifrån bänken ,
och hitta på massa skojj :) Och klassen är världens bästa asså !
Nu har jag bakat lussekatter ! , shit vad duktig jag är då :)
Så nu ska ut och röka , sen ska jag sova ! <3

GODNATT , BILDER KOMMER I MORGON !

Kommentarer
Postat av: stallviggeby - emelie

sv: hur menar du med varför? :p

2011-11-26 @ 23:19:04
URL: http://stallviggeby.blogg.se/
Postat av: Emme

Ja , menar en triangelmärkt häst ska ju inte ridas hela tiden. den är ju sjuk eller skadad , så undrade varför ni hade triangelmärkta och inte en häst som är frisk ? :)

2011-12-08 @ 14:30:55
URL: http://amazingibtch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0