Nattblogg.se

Godkväll ;) Jaa som ni märker så vart det en nattblogg idag igen :) Idag/ikväll har jag bara varit hemma :) , umgåtts med familjen och haft det mysigt :) Vad har ni gjort ikväll då ? :) Först kollade vi på Beck och sen massa skitprogram ... Ingen kommentar .. , haha :) Morgondagen tar vi som den kommer , orkar inte planera så värst mycket nu.. NÄSTA SÖNDAG KOMMEN MIN NYA HÄST HEM TILL MIG ,:D ÖVEEERLYCKLIIIG KAN JAG LOVA ER !<33 och sen på fredag sticker BÄSTA NB1 till Globen för att kolla på Sweden horse show !<3 ska bli skit kul kan jag lova !<3 nu blir det ingenting mer ifrån min nattblogg , utan bloggar imorgon igen :) Därför säger jag god att & sovgott ! :)

Kommentarer
Postat av: Ida karlsson

Hej vill bara säga att din blogg är väldigt intressant och läsa när du väl bloggar. Och din design eller hur det stavas är jätte fin. Hur har du gjort den ? Och vilken fin häst du har.

Pussar ifrån Ida karlsson

2011-11-21 @ 03:28:40
Postat av: Kickan34

God natt!:)

2011-11-21 @ 03:42:27
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0