Amanda Mathilda Julia Heikkilä !

Amanda , hur kan man missa en sån vacker och underbar tjej ?
Jag är så jävla glad att jag fann dig , du är en av guds änglar !
Du ska veta att du är min bästavän och dig vill jag aldrig förlora !
Du är som en lillasyster för mig , men du betyder mycket mer än så !
Du får mig känna mig trygg vart jag än går ! Och den är äkta vänskap !
Jag vet att jag inte alltid är den bästa , men jag försöker verkligen , men jag
kanske inte alltid lyckas :/ , men du ska veta att  jag älskar dig ! <3
Detta är första gången jag skriver något sånt om en person , <3
Och jag tycker verkligen att vi haft det grymt roligt tillsammans , <3
och här kommer det en bild till dig manda , <3

JAG ÄLSKAR DIG GUMMAN IDAG , IMORGON , FÖRALLTID ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0