Framme .. i Stockholm

Godmorgon ? Godförmiddag ? Ajja skitsamma..
Hur är det med er ? Med mig är det bara bra :)
Vaknade för ett tag sen och sitter och väntar på ett samtal nu :)
Och sen ska jag hjälpa farmor och färga håret  :) ..
Skönt det är att veta att alla andra är i skolan men inte jag ;p
Hehe , eftersom jag ska till USA på torsdag :) Lääängtar :)
Och jag saknar min AMANDA , :( , saknar er andra också såklart ..
Men jag kommer hem snart :)
Vad ska ni göra på höstlovet då ?
Är nyfiken som alltid om det är någon mer som ska till NEW YORK ?
Såååå skriv i bloggen , så kanske vi stöter på varandra ? :)
Och juste , höll på och glömma och skriva att jag kanske inte kan blogga i USA ?
Det vet jag inte än , så ni märker ju om det inte kommer upp några inlägg ,
då vet ni varför också :)
Ni får ha det såååååååå bra här hemma i kalla sverige ;)

"Let me be your hero " ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0