Lördag

Idag är det sista dagen i sthlm , :)
Klockan 18.40 beger jag mig emot Norrköping , och sen vidare till Linköping för att hämta
hästtransporten , och efter det blir det stallet , för att lämna den , och kolla till min prinsessa , :)
Hoppas hon inte är halt , stel eller svullen på något ben .. Då blir jag ledsen , ;)
Men bara att hoppas på det bästa , :)
Och i morgon är det en tidig morgon som väntar , ska upp vid halv 6 eller vid 6 , för att sedan åka till stallet ,
och fixa det sista och sedan fixa allt annat som ska med imorgon :)
Och sen är det bara att inta nästa destination , och det är Lilla Hageby ;)
Och önska mig lycka till :)
Puss på er så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0