Stallet nästa ..

Nu har man varit och handlat lite mat :)
guuud vad duktig jag är då ):
och sen käkade jag lite grann.. och sen fixade mig lite :)
Och nu blir det stallet , för sen och tvätta :)
Så tar med mig lite saker som jag ska tvätta till camelia :)
Så hon också får lite rena saker :)
Och sen blir det hem och beställa lite saker :)
Och vad jag beställer får ni se snart :)
Eller kanske beställer det innan jag åker till stallet ? ..
Och jag har fått en låt på huvudet , och det är en kompis till mig
som sjunger den :)
Dom heter "hagge&hosuz ft joppeh - kan inte se dig med någon annan".
Den låten är grymt bra , jag looooovar ! <3
Kanske också ska börja skriva låtar ? eller ?!
Men nu ska jag börja göra mig iordning för staller ;) <3

Take care nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0