Amanda is the shiit , <3

Godkväll alla :) Nu ligger jag oh min älskade mandipandi i sängen , för vi ska sooooovaaa snart ;) Asså fyfan vad jag är glad jag är att jag träffa dig mandaa , ;) <3 fyfan vad roligt vi har tillsammans , 3 år i samma klass , 365 dagar om året , fyfan vad vi ska dela både gråt , skratt och blod ! Ajja , lite mer om dagen då , va ute i stallet idag , gick väldigt bra faktiskt , manda red först på Wozz och jag på min prinsessa , sen bytte vi häst , och det gick också bra :) Sen hem och äta kräftor , skitgott :) Jag har så mycket att berätta om dagen , men skulle ta en evighet att berätta allt ;) så nu tackar jag och manda för oss och säger godnatt !<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0