fredag ..

Dagen började med att jag vaknade och fixade mig ,
sen begav jag mig till bussen och in till stan ..
Mötte Amanda vid Söder tull för att senare dra vidare till skolan ..
När vi kom till skolan började vi med att prata med Cahtrine eftersom
vi inte fått något svar om vi skulle ha pratik eller inte !?
Så vi fick vara kvar i skolan och jobba med lite uppgifter som vi fick i onsdags ,
så nu är jag och Amanda klara med det , nu ska vi bara interljuva någon som har det
yrke som jag och amanda vill vidarutbilda oss till (:
Sen vart det lunch , så käkade på MC idag också (: haha lilla amanda ;)
Sen hade jag möte vid klockan 3 , det gick också bra (:
Sen vart det att gå tillbaka till skolan , och vara med den sista halvtimmen av denna vecka ..
Sen gick jag och amanda till stan , tog en kaffe och snacka lite skit (:
Sen kollade vi också kläder , och hårfärg , :) För vi ska göra ljusa slingor någon dag ..
Sen skulle jag ta bussen hem vid 6 , men bussen gick halv 7 , så fick sitta oh vänta lite :)
snackade om allt mellan himmel och jord , :)
Och då bestämde vi att Amanda skulle sova hos mig i morgon :) ,
men även att vi skulle ut till stallet :) Så i morgon blir det att träffa
Amanda och ut till stallet , sen blir det kärftskiva :) åååh , så gott :)
Men kommer inte bara ha kräftor , kommer även ha massa annat okckså , <3

Men nu ska jag vara social med som är hemma , :)
Annars blir det väl ett J*vla liv , ? haha , kanske inte direkt men ..
Så i morgon så kommer jag kanske inte blogga så mkt , eftersom min underbara Amanda
kommer hit :)

Men ha det så jätte bra alla ! <3
Take care , <3


Kommentarer
Postat av: PANDA LOO

äch de gör inget med bilden ja la upp! heheh (a)

De ska bli skojsit tomorroww honey!! puss grukisch!

2011-09-02 @ 23:01:25
URL: http://amandamathildajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0