Monday morning..

Hejsan ..
Förlåt för dåligt bloggande denna helg/vecka ..
Kom hem ifrån sthlm igår , och det va väldigt skönt ..
Träffade min älskade AMANDA igår också , guuuud vad jag har saknat henne ..
Känns skönt att vara på hemmaplan igen , och sova i min egna säng ...
Fick reda på igår att marie och henne kille ska åka till sydafrika utan mig :(
Faaan vad jag blev sur , eftersom dom visste att jag ville följa med ..
Men hon säger att vi kommer åka utomlands tillsammans , men det tror jag inte på ..
Nu ska jag jobba med den här jävla matteuppgiften som vi fick ...

Puss så länge , <3

Dream as you live forever , live as you will die today ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHA, puss min pussgurka!



MATTE SUGER -.-'

2011-09-12 @ 14:23:56
URL: http://amandamathildajulia.blogg.se/
Postat av: Emme

haha , som fan ..

Jag tycker verkligen inte om matte , speciellt inte dethär ..

Puss själv ! <3

2011-09-12 @ 14:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0