sovit i ett blött tält ..

Då har man sovit i ett tält , och vaknade upp att hela j*vla jag va blöt..
Och mina skor ska vi inte snacka om asså , dom kastade jag sen iaf..
Det va liksom hål i dom , så hade ingen använding för dom iaf .. ;)
Och sen vart det ingen linbana idag _:( , med det blir nästa gång :)
Iiiih , det va sjukt kul iallafall.. , förutom all j*vla lera och regn ..
Men är ju nt gjord av socker , ellerhur ? (y)
Men aah , mer kan jag berätta en annan dag , ha det så bästa nu (:

Dagen citat ;

The more sand that has escaped from the hourglass of our life , the clearer we should see through it.

- Jean Paul

 

 

heejdå ! <3


Kommentarer
Postat av: pulla

De blev ju bra frugan! Alltså headern!

2011-09-19 @ 14:21:18
URL: http://amandamathildajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0