Guldfynd by Kenza

Succébloggaren Kenza Zouiten, 19, har designat en egen kollektion smycken för Guldfynd under namnet Guldfynd by Kenza. Alla smycken är designade av Kenza i silver eller stål med onyx och Kubisk Zirkonia.

När samarbetet blev känt skrev Kenza i sin blogg:

– Det här kommer bli så jävla grymt och riktigt kul att utöka mina designsamarbeten. Från kläder och skor till nu även smycken! För ett par år sedan kunde jag aldrig tro att allt det här skulle hända lilla mig. Lilla skitungen från Jarlaberg. Men jag är otroligt tacksam och det här kommer bli väldigt roligt, så förvänta er snygga och tuffa silversmycken!

Prisexempel:

  • Ring i silver med onyx och Kubisk Zirkonia, 598 kr.
  • Örhängen i silver, 129 kr.
  • Flätat armband med stål, 298 kr.
  • Halsband i silver med Kubisk Zirkonia, 598 kr.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0