guten morgen Deutschland = Godmorgon tyskland

Godmorgon allihopa!
Här är ännu ett tidsinställt inlägg ..
Så jag skriver lite om vad jag tror vi ska göra idag :)
Idag blir det nog att åka och kolla på den lilla del som finns kvar av Berlinmuren :)
Kollade ju inte sist jag va här :) Och sen blir det att kolla på Berlins TVtorn :)
Lite bilder kommer också i detta inlägg :)
Sen i kväll blir det kanske och kolla lite i butiker ? hehe, kan ju inte hålla mig ifrån det :)
Och sen ska vi till Madam Tussauds :) Har det allmänt underbart iallafall ! :)
Men lite bilder kommer nu :) Hoppas ni har det bäst iallafall :)

"pussy pussy diki diki tangi tangi liki liki" ;)

Ciaaaaaaaaaaaaaao !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0