Lördagen den 4/2-2012

Gormorgon alla morgonpigga :)
Själv vaknade man för ett litet tag sen, så snart blir det och klä på sig och sen dra vidare :)
Vet inte vad farmor ska hitta på för nått, men ikväll blir det bio iallafall :)
Kommer inte ihåg vilken film det va :), men det skriver jag ikväll :)
Sen imorgon blir det att åka till pappa och kolla hur fint han har det :)
Beställde nya klänningar igår :) , ni får bild på dom sen :)
Riktigt snygga och söta !
Igår hände det inte så mycket , firade min fostermamma för hon fyllde år , och sen tog jag tåget
till Stockholm :) Så nu sitter jag hos farmor och gottar mig ;)
men nu ska jag checka andra bloggar ;)
Ha det bäst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0