Melodifestivalen on the TV

Tjatja bloggen ;)
Haft en bra kväll ?
För det har jag iallafall haft, är ju barnvakt så ett av barnen sover nu iallafall :)
Får se när dom två andra somnar .. Hehe , bara det inte blir för sent ;)
Eftersom jag inte sov så jätte många timmar inatt :/ Det har sina orsaker..
Men nu sitter jag i soffan och kolla nyss på melodifestivalen :)
Vad tycker ni om melodifestivalen iår då?
Jag hann inte riktigt kolla på alla som sjöng, men som alltid , rätt person blir vinnare ..
Eller vad säger ni ? Nu ska jag äta chips och godis och bara mysa med mina små änglar (A)
Nattbloggar sen kanske, får se vad som händer sen :)

CiaoCiao bitches ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0