Skit snygg jue !


Läste precis Antons klipp i tidningen.

Jag måste först säga att det är jätte starkt och underbart av Anton att komma ut för folket.
Jag har ju vetat detta lång tid så för mig är det inget stort men :

Jag lider med ALLA andra unga, Gamla som skäms för dom är homosexuella i dagens läge , det är inte lätt för dom att komma ut och om dom gör det kanske möjligheten för dom är mobbing utfrysning m m .
När dom väljer att komma ut om dom gör det då blir det inte några tidningsutklipp.
Bara det att Anton har blivit svensk hjälte på www.qx.se "Gay sida" skrämmer mig lite, tänk alla som kämpar för VÅR överlevnad och inte får någon hjälp eller uppmärkasmhet.
Tänk alla transexuella som vågar att trottsar och går ut som dom är och trivs!

I Antons fall så har han kommit halva vägen redan då han har en känd pappa osv allt handla om att ha kontakter.

Jag vill inte att någon skall tycka synd om mig men jag skall berätta om mig själv i gay frågan!

jag var förlovad med en tjej vars familj tog in mig i sin familj och älskade mig för att jag är en fin människa, jag var en MYCKET duktig skateboard åkare med en hel hög av Nära vänner som jag älskade,

När jag valde att komma ut "OBS" för mig själv brast allt för mig .
Jag har " hur knäppt det än låter " försökt ta mitt egna liv tre gånger för jag orkade inte leva med skammen !

Jag förlorade min tjejs familj när jag bröt upp med henne , eftersom jag inte orkade med att ljuga för någon jag tyckte om " för det gjorde jag verkligen"

Jag förlorade alla mina vänner inom skateboard för jag var bög
jag förlorade mig själv i en skam och vågade inte leva.

Jag är så här stark som jag är idag för jag har borstat av mig och växt i mitt tankesätt.

Jag hade kommit ut på jobbet som öppet homosexuell å jobbade som Chef på en lastbilsterminal där jag möttes av en naken uppfläkt brud som visade muffen på en almanaka varje gånga jag gick in i matrummet.

Jag gick en omfattande chefskurs med 80 deltagre "Chefer, cahufförer"
alla stod i ring och fick berätta om deras liv " alla hade fru och barn m m "
jag tog tag i mig själv och när det var min tur sa jag stolt och rakryggad
jag heter christian och jag är öppet homosexuell..... det blev tyst!

idag lever jag med Rickard och vi är gifta ....

det jag vill säga med detta inlägg är att det är lite fel oavsett hur mycket jag älskar
Anton " min systerson" och hur lycklig och stolt jag än är så tycker jag att media i sveriga är helt jävla katastrof då det finns så många som gör så mycket för och med homosexuella och dessa får inte det minsta uppmärksamhet!

Åter igen All heder till Anton Hysen och jag hoppas att han får med sig många killar och tjejer med sig i och med detta .

Men måste bara säga det att inom kvinno fotbollen har massor kommit ut som homosexuella och jag tycker att allt är kvinnoförnedrande då tidningen skrivar att Anton är den första i sverige inom fotboll att komma ut som bög!

"peace love and vinna på lotto är mitt motto"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0