Du är allt jag vill ha !

Känslor är ingenting man rår för. Att verkligen tycka om någon är nog det bästa som finns !
Jag kan erkänna en sak , jag är förälskad i en kille! Han är allt jag behöver för att klara av en dag.
Jag vet att jag gjorde fel och det ångrar jag än idag , och kommer alltid och ångra :/
Men allting känns hundra gånger sämre när han inte är med mig, och det vill jag inte att det ska kännas.
Jag älskar dig så grymt mycket , jag vet inte vad jag ska göra utan dig helt ärligt.
Jag vill göra allting hundra gånger bättre, men för att jag ska göra det måste jag få en ny chans.
Vet att de är svårt och ge mig en ny chans efter allt, men det är allt jag behöver för att få dig och förstå !
Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst , men det skulle ta allt för lång tid för att göra det !
En dag ska jag skriva en bok om min kärlek till dig , och jag hoppas att du läser den?
Jag vill visa hela världen vilken underbar människa du är! , men det går inte nu :'/
Jag vill ge dig all min kärlek , för ingen annan ska få den!
Jag älskar dig Tobias Lundström och det kommer alltid förbli så !
Så snälla förstå det , du är allt jag vill ha! <3



I always love you darling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0