Efter sex månader ..

Hejsan alla sötnosar ! :) Jag och min pojkvän tog ett break igår :/ , det är riktigt jobbigt.. Vi försökte prata med varandra och försöka lösa allt .. Gick nt så bra :/ Och varför vi tog ett break vill jag inte prata , känsligt ämne .. Men sov hos honom och vi låg och prata om massor.. Tårarna bara spruta på mig, hoppas att han iaf har ångrat sig när han kommer hem ifrån jobbet ! Hur gör du när din pojkvän/flickvän vill ha ett break ? Ååå , jag klarade inte ens gå till skolan .. Somnade kanske vid fyra och skulle upp vid sex .. :/ Men nu ska jag å ut och ta en cigg , och sen får vi se vad som händer .. Kom ihåg en sak , jag älskar dig Tobias Lundström !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0