färdig nu

Nu är man färdig med allt , ska bara fixa mig lite snabbt nu och hoppas att håret torkar snabbt nu så
att man kan platta och locka det! annars vet jag inte vad jag gör ..
Så nu ska man fixa sig , grabbarna sitter i köket och har redan börja dricka , men själv väntar man ett tag ! :)
Så snart kommer jag i kapp dom .. haha då är det synd om dm ;) haha inte direkt kanske men nästan ;)
sen får vi se vad kvällen har att bjuda på , hoppas att det blir en lyckad kväll iallafall ;)
annars så drar jag hem och bara tar det lungt , så det är ingen fara ;)
Men nu har jag  inte tid och bllogga , så jag kanske gör nått inlägg inatt eller nått ;)
Ha det så bra så länge ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0