Fullmåne idag ..

Hejsan :) Idag har jag inte gjort så mycket , vakna och käka lite sen åkte jag till bästa Anne :) Filade lite och snacka om Elmia, Magaluf osv .. Vi sticker några stycken utomlands och festar oså :) Så vi måste bestämma oss om vart vi ska åka :) MAGALUF ELLER AYIA NAPA ? vad tycker ni ? Mig spelar faktiskt ingen roll vart , bara jag får festa o ha kul :) Och på tal om ingenting så är det fullmåne idag ... Kommer inte kunna sova i natt men det är skit samma ;) Har ingen skola i morgon iaf :) , sköönt ! Och snart blir det nog ut till stallet o fixa lite :) Hoppade lite igår , gick jätte bra :) bättre än jag trodde :) Hur har erat lov/ledighet varit ? :) haft ett bra start på 2012 ? Jag har haft det underbart , men dagarna försvinner så jävla fort :( Ska hjälpa sötast och diska nu så bloggar senare ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0