Söndag kväll..

Nu har man gjort allt man ska idag ! Känns skönt och veta ! (: Så nu blir det att lägga sig i sängen och sova , för imorgon är det nya tag när det gäller skolan ! Annars så får jag inte åka till Teneriffa med hjärtat och hans familj , vilket jag väldigt gärna vill ! Har ni varit utomlands med eran pojkvän/flickvän någon gång ? Skulle vara roligt om ni berättade för mig om vad ni gjorde , vart ni va osv .. (: Jag va utomlands med mitt ex två gånger , första gången med hans familj och andra gången åkte vi helt själva.. Turkiet båda gångerna , först Kemer och sen strax utanför Alanya.. Trodde aldrig att vi skulle klara oss där nere , för båda va inte så duktiga på engelska .. Men det gick ! (: vilken tur !! (: Ni får ha en toppen kväll och så får ni sova så himla gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0