Svar på komentar

Till dig Evelina : Varför jag komenterar Amandas blogg är för att hon är min bästavän , och jag bryr mig om henne ! Alla hinner kanske inte blogga varje dag och vissa gör det. Hon försöker blogga så mycket hon kan och det vet jag ! Och jag har fått sett att du slänger ur dig flera dryga komentarer till henne ang hennes blogg.. Hon skriver om vad hon vill och när hon vill .. Och om du vill henne något så kan du skriva det med en lite trevligare ton ?! Usch vad folk tror att dom är bäst !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA dör, du e bäst! De är sanna som skriver inte någon jävla evelina, hon är störd i hela huvudet fan xd <3

2012-01-16 @ 21:56:14
URL: http://amandamathildajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0