Tisdag 14:16

Goddagens !
Sitter i skolan just nu, luncha med amanda idag! Vi åt på Mc, och sen träffade Amanda en killkompis som hon inte hade träffat på flera månader! :) Amanda fick en chock när han kom fram och frågade om hon hade en tändare, hon bara kolla på honom som om hon aldrig sett en männsika förut ;) Haha, höll på och garva ihjäl mig :)
Men sen stod vi och snackade med honom , och sen tog vi bussen till skolan.. Dock kom vi lite försent, men vaffan bussen går typ varje 20:e minut , så vi missa första bussen men tog den andra.. Och nu sitter jag med en idiot som heter Tobias, vi ska jobba i grupp om Egypten, -.- Han är bara allmänt störd. men sånt får man ta :)
Sen ska jag hem till hjärtat hämta mina kläder och sen dra till stallet och sen hem, ska sova hemma idag och imorgon :( , jag kommer gråta mig till sömns :( Vilket jag inte tycker är så kul och skönt :(
Menmen , får träffa honom imorgon efter skolan, :) Eller det hoppas jag iallafall :)
sen vet jag inte vad som händer, tar ju dagen som den kommer.. :)
På torsdag ska vi till Skogslotten och köra .. får se hur detta går ;)
Har aldrig kört förut, så hoppas att det går bra :)
Men nu kanske man ska göra lite nytta här i skolan, eller vad säger ni?
Men bloggar innan jag drar från skolan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0